9/17/2007

Dagens info-kaka, måndag

Okej är på tänker jag införa ännu en sak! Dagens information helt enkelt. Varje dag så skriver jag ett inlägg som ser ut som nått i den här stilen.
Först och främst vill jag tacka love för sjussen hem! Det var varm-hjärtat gjort av dig.

På vägen till skolan så såg jag en graffiti-tag som löd så här: "Gon-genitals". Syftar man då på "Försvunna könsorgan"? Alltså ett felstavat "Gone" och "Genitals" = genitalier/könsorgan. Om det gjorde det så måste jag säga att det var en unik graffare som skrev det där. Äntligen!
Sen så ska jag rapportera att Magnus Persson nu mera är/kallas Frank Porrson. Detta på grund av följande:

Frank - Efter som att... det vet jag faktiskt inte. Det kanske bara var mer passande.

Porrson - Efter som att en anonym källa uppger sig ha hittat ca 20 porr-filmer under Magnus säng.

Sen så ska jag berätta att nån snubbe har öppnat ett "Lanar-ställe" i Folkets hus. Vi var där idag. Det är lite... stökigt, men dom kommer nog igång. Man kan få 6 timmar gratis om man går ditt nu på momangen. OBS! Det var ett väldigt data-nördigt plejs! Det roligaste med stället är att det ligger mitt i Bollinder-muséet.
Sådär ja! Ett onödigt inlägg, (som vanligt) men solen lyser iallafall.

Tack och hej, kramas med mig
/Erik

1 kommentar:

Zacharias sa...

Anser du att Hard gay är porr? T_T