9/17/2007

Måndagkväll

Hej alla människor :) Just nu är klockan 23.00 och det är Julia som skriver.
Har precis suttit och läst igenom de flesta inläggen, och kom på att man kan verkligen skriva om vadsomhelst. Men trots det så kommer jag inte på ett piss :) Jag är på ultrabra humör men är väldigt trött. Imon har vi nån mattegrej att lämna in, och så nån no grej. Jag som inte gjort nåt av det kommer väl sitta uppe tills klockan tre. Och så kommer jag försent imon bitti. Men det är väl så det ska va eftersom det alltid blir så.
Jag sitter spänt och väntar på att ännu en låt av min käre pojkvän ska bli klar. Just denhär ska nämligen handla om mig och han säger att det han gjort änsålänge är väldigt bra. Jag älskar Daniel! Ska skriva det i varje inlägg, att ja älskar honom. Så var beredda!
Men nu tyvärr så säger mina päron att jag måste gå och lägga mig. Så precis som dom säger så ska jag sätta mig i mitt rum och titta på tv och äta godis :) .. och göra läxor. ush.
justjah, föresten, DET ÄR TISDAG IMON :D ( musikfördjupning <3 )

aja god natt allt trevligt folk önskar CHULIAW :D <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert, mycket vackert! :D

Julia sa...

Tack Erik :D