9/21/2007

Dagens info-köttbulle, fredag

Idag har allt varit lugnt. Lise tänkte skolka idag igen från språket, men det gjorde hon inte. Mycket duktigt. Dagens prestation. Dessutom så löste det ju sig på läxförhöret.
På SO:n vann jag 4 av 6 jobb-intervjuer. Känner mig stolt som en tupp!
På matten började Simon, Jimmy och Lise rita på varandra med bläckpennor. Alla vart ledsna, och en aning blåare. Undra vem som börja? Det kan ju någon av ovanstående rapportera i "påpekanden".
Lise skulle till staden med sin syster så det vart ingen skjuts av henne idag men love bidrog så gjärna med transport till min ytterdörr, (Tack <3) så jag kom hem snabbt och smidigt ändå. På vägen hem kastade Simon ett ekollon på nån väldigt hårt i ryggen, och vi såg Zache mitt ute i ingen stans (Kolarängen). Undrar vad han gjorde där? Ett av livets mysterium.
Jag har även fått i uppdrag att göra en loggytyp till källtorps skol-tröjjor, så man undrar ju hur det blir.
Ja, nu har väl jag tömmt mig själv på info, och jag är jättetrött så jag måste sluta här.

Tack och hej, kramas med mej!
/Erik

1 kommentar:

Looove sa...

Eriiik, det är bara att säga till jag skjutsar alltid hem dig <3