9/30/2007

haha

checka in min nya pojkvän, Raul.

12 kommentarer:

Looove sa...

WOW LISE VILKEN HETING VAR HITTA DU HAN?!?!?!?

Jimmy sa...

DÄCKAR HAN PÅ ETT SLAG !

HAN SKA INTE LEKA KRALLIG :D

Lise Hagström sa...

hittde honom på ebay, 50 spänn :D

Looove sa...

Naaajs, lise kan man köpa såna dära snygga tjejer också dära (A)?

<3

asd123qwe sa...

usch love! bodybuilder-fruntimmer är bara blä ;)

Lise Hagström sa...

neje dummer, han var bara ett klipp som jag gjorde på ebay.. en engångsgrej :P

Looove sa...

OOOOH, faaaan dåe!!!!!


<3

Anonym sa...

Jag har hittat en liten hund-koloni på eBay. 89,50. Tycker ni att jag ska slå till?

Lise Hagström sa...

neje, man vill ha en sån som jag har fått, ooh

Julia sa...

Åh shit va sexig Lise! :O

Anonym sa...

Nu ska vi se... Har snubben kört anabola i bollarna med?

Looove sa...

Ja, troligen.

<3