9/26/2007

Fler onödiga inlägg!

Ännu en glad dag :D
Idag är jag glad :D Imorse var hela klassen i Jakobsbergs simhall och simmade klädsim. Det var väldigt jobbigt och jag blev trött i benen och magen. Fråga mig inte ens varför jag blev trött i magen för det har jag själv ingen aning om. Sen segade vi oss ganska rejält tillbaka så vi slapp hela matten.
På eftermiddagen hade vi syslöjd. Det var kuul. Gör framsteg med byxorna. Fast nu kmr vi inte ha nån på några veckor. Först äre ju praon i två veckor, sen så har inte jag, Carla, Amanda, Perik & Erik nån för att vi är för mobbade för att vara där.
HAHA, Har ni saknat mig föresten? Jag skrev faktiskt inte igår. Jag tyckte nog att det såg lite tomt ut här. Inga helt onödiga inlägg. SKUMT! Jag måste säga att det skulle vara mycket roligare om lite fler skrev konstiga inlägg :)

Hejdå potatismos!

4 kommentarer:

asd123qwe sa...

MEH! Julia! Måste du härma Markus hela tiden?






*asg*

Looove sa...

a

Unknown sa...

Ja jag gillar också konstiga inlägg!

Julia sa...

Konstiga inlägg äger :)