9/26/2007

En rolig dag!

Hej!
Idag är jag jag faktist mycket Glad :D Det beror nog mäst på hur dagen idag har varit. Enligt mig så har den varit mycket bra!! Den började med klädsim som dock var lite jobbit men ändå mycket roligt :D men det var tråkit att rutschkanan var stängd :(
Sedan så slapp vi ju hela matten (det var ju lite tråkit men skönt) och vi behövde inte skriva ett ord på NOn, Mycket skönt och sen hade vi ju bara slöjd kvar där mitt jobb faktist går frammåt!!

Nu hinner jag inte skriva mer för att jag ska snart iväg och spela fotboll och innan det måste man ju käka något så vi ses!!

Ha en fortsatt Glad dag!! :D

13 kommentarer:

Looove sa...

du hade gärna velat gå på matten va, man såg de på dig, föresten stavas skönt med K inte med J!! AAAH! idiot!

asd123qwe sa...

haha

Julia sa...

Hörruuu! Nästan samma saker som jag skrev! KOM PÅ LITE EGET HALLÅÅ?!

Markus sa...

Har du pckså skrivit?

asd123qwe sa...

Men Julia!
Du bad ju om 'fler onödiga inlägg', så varför inte? :D

Stavningar dock:
Sjönt = Skönt
Frammot = Frammåt
Ty = ?? (Syftade du på det väldigt gamla ordet 'ty' som idag heter 'men'?)

EDIT: Nu när jag tänker efter, Julia, ser jag att era texter är nästan IDENTISKA xD

asd123qwe sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
asd123qwe sa...

Pckså = Också

Glömde det ^^

Förresten, Markus - Julia skrev bara inlägget hmm... cirka 35 minuter innan du ens började skriva...

Looove sa...

a, mackan man kan jue försöka hitta på nåt eget nångång också, det går jue inte bara att använda gammalt material hela tiden, mackan.... det går jue liksom inte, kolla bara på dina strumpor du använder sammma varje dag. Det var bara ett av många exempel.

Puss puss <3

asd123qwe sa...

*asg* @ Love

Jimmy sa...

Sedan så slapp vi ju hela matten (det var ju lite tråkit men skönt)



WHAT THE FUUCK?! :O
WHAT THE FUUCK?! :O
WHAT THE FUUCK?! :O
WHAT THE FUUCK?! :O
WHAT THE FUUCK?! :O
WHAT THE FUUCK?! :O

simon sa...

hahaha , mackan, jag vile också gå på matten,.. min vännn,. a

simon sa...

du kan ju hoppas på att du gör mål mackan, lagledarna kanske håller en tumme.. -_-

Daizen sa...

DÖ MARKUS !! :D