10/04/2007

Arbetsingenjör, dag 4

Tjatja!

Min dag har varit mycket bättre än alla de andra!
Har fått göra lite mer, min bror försov sig som skulle skjutsa mig dit, plus han som jag skulle vara hos, Tobias, också försov sig ungefär en timme vardera.

Tobias och jag har blivit mycket bättre polare nu, så vi snackar mycket mycket mer och lyssnar på Bandit i radion i bilen <3

Sen tog jag tunnelbanan från Telefonplan eller va f*n det hette, till T-Centralen. Därifrån pendlade jag till Sthlm Södra och överaskade min mor på jobbet. Där fick jag jobba lite, men man får ju lön :D Skrev ner ca 250 mailadresser i ett Excel-dokument har jag för mig.

JUSTE! Idag är det KANELBULLENS DAG! Det firade vi med att jag fick dra ut på stan' och köpa 7 stycken bullar till hela kontoret. Det slutade med att jag inte hittad några, allt var slut :(

Då ringde mor min till SÖS, Södersjukhuset, som ligger alldeles bredvid kontoret. Där fanns Pressbyrån med LOADS of gottiga bullar! Så det fikade vi på, gott som satan (och hans moster, hihi).

Det var ungefär min dag hörrenini!

Ha det bäst! Imorgon ska jag hem till min käre kompis som fyllde 15 för ett par dagar sen, och sen kan man ju inte bärga sig till på lörda :P

Jacob Johansson

\m/(-.-)\m/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bullar!

asd123qwe sa...

O-ja! Mums....

Zacharias sa...

Jag har ätit 3 bullar idag! PRAISE ME