10/03/2007

Dagens info-kaviar, tisdag

Heyhey!

Jag kom på en massa att skriva om idag, men vi får väl se hur mycket jag kommer ihåg.
Det första som jag gjorde idag på praon var att retuchera en "Wunderbaum". Då har man prickat av det från "Saker-jag-måste-göra-i-mitt-liv"-listan.
Sen så har jag ätit en Lyxig varmkorv idag. Jag tyckte också att det lät konstigt när jag hörde det, men den varmkorven var lyxig och väääldigt god.
Resten av dagen har jag mest lekt med den mäktiga datorn som jag har blivigt tilldelad.
På vägen hem från stan såg jag en tjej som hade utseende och röst nog att vara en transvestit, men jag tror inte det...
Aja, nu ska jag ringa till Jennifer och kolla vad som händer med skoltröjorna igentligen.

Tack och hej, kramas med mej
/Erik

Juste jag har fått en mobil nu också! Tjohej. Så nu är det 073 622 46 21 som gäller!

Inga kommentarer: