10/03/2007

Arbetsingenjör, dag 3

Tjatja!

Denna dag är faktist den värsta hittils.

1. Går upp klockan halv 6.
2. Åker till jobbet med min bror.
3. Får följa med Tobias istället för min bror.
4. Får stirra in i en vägg och inte göra något alls från klockan 08:00-11:00 - 3 timmar.
5. Äter en äcklig buffé bestående av en 'grillmeny' som innehöll 2 olika sorters stekt kött och falukorv identiskt med skolans (kokta inuti, kolbrända uanpå).
6. Får åka bil med Tobias till Kista till en förskola. I källaren stank det apa och vi var där i cirka en halvtimma.
7. Vi åker tillbaka till huvudkvarteren, TAC Svenska AB.
8. Här sitter Tobias och gör om något som han råkat radera, och jag stirrar in i väggen under cirka 1-2 timmar, tills min bror kör hem mig.
9. Nu ska jag passa min brors söner >.<

Detta är exakt det jag gjorde i måndags, igår, och antagligen kommer göra under hela praoperioden.

Nu har jag fått veta att min kompis, Casper, har blivit tagen av polisen pga kreditkortsstöld, och polisen har pratat med honom. Han riskerar 2 års fängelse, och han har redan avtjänat 1 tidigare.

Så vi får se hur det går.
Ett nedstämt inlägg, jag vet.

Jacob Johansson,
\m/(-.-)\m/

6 kommentarer:

Jimmy sa...

Nu har jag fått veta att min kompis, Casper, har blivit tagen av polisen pga kreditkortsstöld, och polisen har pratat med honom. Han riskerar 2 års fängelse, och han har redan avtjänat 1 tidigare.........



*FETT STOLT!* HAHA!

asd123qwe sa...

nej, jag är mest arg faktist :/

Anonym sa...

Varför är du arg?

simon sa...

varför är du arg? ¨¨

asd123qwe sa...

äh :P skitsamma...

Anonym sa...

jaha. Okej