10/02/2007

Praobajs

God morgon Sverige!
Den här dagen har vart bättre än gårdagen. Men fortfarande hur jobbigt som helst. Och nu vet jag namnet på den jobbiga babianen som jag jobbar med. Hon heter Jennifer och jag tkr INTE om henne. Hon säger först att jag ska göra en sak. Sen ändrar hon sig på direkten och säger att jag ska göra om hela skiten igen, fast på ett annat sätt. Ex idag, jag skulle hälla upp nån jävla sås i en skål. När jag var klar med det, så kom hon plötsligt på att det var minsann inte vad kunden hade beställt. Så jag fick naturligtvis göra om hela skiten. När jag hällt upp den såsen så sa hon att det tydligen hade kommit in en ny beställning och att jag skulle hälla upp en sån sås jag hade hällt upp från början. ÅÅÅHHH!!! :@ Fick lust att smälla till kärringen då!..
Föresten måste jag ta tillbaka det jag sa om att han var djävulen igår elr vafan dt va ja skrev. Han är inte så farlig (Han heter Håkan föresten). Det är JENNIFER man ska akta sig för. Hon är dum i huvet :)
Så, nu klagar Daniel på att mina, och era inlägg suger kuk. Okej, han sa att dom va tråkiga, men dt är samma sak. Så nu ska han dö.
Pusshej bajs på dig. <3 Ha en trevlig prao imon föresten. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur våger han påstå att banan-kaviar är TRÅKIGT! Det är väl det minsta det är...

Banankaviar.

Julia sa...

Haahaaa :P