10/02/2007

en sur amanda

Tjenare snyggingar!

Har inte kunnat skriva i bloggen pga av brist på tid och ork, dom senaste nätterna har jag haft folk som sovit över osv .

Måndag morgon vaknar jag av huvudvärk och halsont och brist på röst. Så jag spenderade min måndag på att ligga i sängen och knarka halstabletter. Hursomhelst så hade jag tänkt att berätta lite om min prao, som inte är direkt värsta drömpraon.I morse när jag kommer in i klassrummet presenteras jag av christina ( lärarinan)
och innan hon hinner säga att jag är praoelev räcker en ungjävel upp handen och utbrister:

- ååh ska du börja i våran klass? (jag praoar i en 3:a)

Och dom som känner mig vet att jag oftast blir väldigt ARG när jag hör något sånt, nu ser man plötsligt ut som en 10åring? nehe du, jag må vara kort men ser INTE ut som en 10åring!
Resten av dagen bestog av rättning av matteböcker wieeeee!
Fick dessutom höra att jag såg bättre ut än deras 50åriga lärare, ännu en urgullig komplimang av dom söta barnen!
kommer säkert få höra mer sjuka kommentarer så jag bloggar någon mer gång i veckan :)


juste, har dessutom en helt ny hårfärg!

saknar dessutom alla mina älsklingar :( ses nästa måndag! puss & kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men dom är väl 9 år ändå om dom går i trean... eller?

Zacharias sa...

Men dom är väl 9 år ändå om dom går i trean... eller?

Amanda sa...

aah, men det är 2 som har gått om typ, dom är tio och det var en av dom som sa det