10/02/2007

praon

tja allihopa ! gud det var länge sen jag skrev i erik's mysiga blogg..
ja, nu är det ju så att jag och min kära vän julia har bestämmt oss att praoa i upplandsväsby centrum i en resturang som heter farbror & CO fyfan va kul vi har haft där de 2 senaste dagarna,iallafall jag :D!
människorna som jobbar där är jättetrevliga.
det är bl.a tiana,jeanette,jocke,sven,jennifer,sulan,och en annan kille som jag inte kommer ihåg namnet på..
den här veckan börjar jag kl.09.00 till 16.00 ibland får jag sluta tidigare det har jag ifs fått göra igår och idag..
igår började jag med att skära bröd till salladsbaren.
och sen fortsatte jag med att stå vid kassan och fråga vad kunderna skulle dricka till maten..
jag har fått tagit emot några kunder vid kassan, det är jävligt kul..
men a det jag vill komma fram till är att jag är j'vligt glad för att sulan (chefen) frågade mig om jag ville jobba där under helgerna.. och det vill jag ju självklart göra.. :D:D thihi, ja men nu orkar jag inte skriva mer.. åh juste för er som inte vet har jag fått en lillasyster! hon e jävligt söt..:D:D
pusspuss på er alla blogg läsare ! :D<33

1 kommentar:

Julia sa...

Hörru, han snubben du inte visste va han hette heter Håkan. Han hatade jag igår. hahhaaahhaa