10/03/2007

Prao

Nu när jag har läst det här så tycker jag att alla verkar ha det tråkigt på praon (utom Carla) och på praon ska man väl ha roligt eller? kanske inte roligt men inte då tråkit som vissa verkar ha haft det.

Jag praoar i alla fall på RCO (dom tillvärkar typ kådlås och sådant) och det är roligt trots att uppgifterna inte är det :(. dag 1 fick jag bygga 160 solonoider (vet knappt själv vad det är) dag 2 fick jag bygga om 35 ??? och göra 100 rullar men elkabel och idag så fick jag börja med att STÄDA en hylla med hur konstiga saker som hälst och sen fick jag börja med att kolla så att kådlås fungerar (blev ej klar så jag får nog fortsätta med det i morgon). Juste jag höll på att glöma en sak, dom ville att jag skulle lära mig hur deras systen fungerade så dom gav mig 2 häften (typ 100 sidor/st) som jag skulle lära mig. Det var omöjligt för att jag fattade inte ett ord av vad som stod där (han ca 2 sidor i det ena). Men nu börjar jag låta som alla andra, det var inte bra :(. innan jag slutar sktiva så ska jag bara säja att det som gör min prao rolig är mina "arbetskollegor" som är jätte snälla och ganska roliga!!!!!

3 kommentarer:

simon sa...

jävla neerd

simon sa...

kul att höra att du har haft trevlig markus, det glädjer mig, hoppas du får en fortsatt trevlig prao mvh simon, haha hell yeah

Anonym sa...

hej simon!