9/25/2007

Dagens info-lök, tisdag

Hey!

Lite meddelanden från Mr.Admin.
Jag hoppas ni kollar på Jacobs guide (hur man hittar och Mp3-koder på nätet) och att ni skickar MASSOR med musik! Jag ska nämligen göra ett inlägg som ska funka som en musikspelare. Där slänger jag in massor med låtar, och ni kommer att kunna skicka URL-koden i "påpekanden" på det inlägget. Hoppas att vi får massa musik!
Dagen har varit duglig i övrigt! Och nu känner jag att jag är jävligt glad av nån anledning. Hoppas det smittar av sig!
Sen vill jag kritisera er för alla oerhört deppiga inlägg som skickades igår. Jag vart JÄTTE-ledsen! Och det är ju inte det som bloggen går ut på. Jag kanske sätter upp en ny lite seriösare blogg senare, men på den här bloggen vill jag att folk sprider sin glädje!
Snart är det dags för mig att utsee månades bästa inlägg! Så det är bäst att ni postar era bästa inlägg innan månaden är slut!
Simhallen för klassen imorgon. Kläd-sim. Fan, vad spännande!

Tack och hej, kramas med mej!
/Erik

Inga kommentarer: