9/25/2007

Var hälsade edra bloggläsare från ankdammen!

Min dag har väl varit hyfsad om man säger det så. Jag har varit lite trött men Jeanette piggade upp mig och Erik, eller i alla fall mig (haha).
Jag satt och skrev med höger hand på SO-lektionen och plötsligt började min vänstra hand värka.
Det var ett stort rött markerat fält mitt på handflatan som gjorde lite ont. När Jeanette såg det blev hon rädd som tusan och fick panik, typ.
Jeanette: ":O:O:O Men gud! Nu får Erik ta med dig till skolsyster!"
Erik & Jacob i kör: "Men vi har ju ingen skolsyster -.-"

Så det bar av raka vägen till Vårdcentralen, och när vi kom dit hade märket försvunnit och vi gick tillbaka.
Det var lite komiskt. Tack Erik för att du följde mig dit i alla fall ;D

Sen under musiken var det väldigt tråkigt. Vi fick inte ens gå nära några instrument, pga att Leif-musiklärare gått på 'akut tandvård'. Vi hade Linnéa som 'vikarie' i 35 minuter och kollade på 'Saturday Night Fever'. När hon försökte sätta på filmen (DVD) stod det en jäkla massa språk som filmen kunde gå i. Svenska stod där och hon tittade och sen pekade på TV'n!! Skolan har för guds skull knappt inte råd med pennor, och nu ska hon ha en touch-screen?!
Vi garvade som fan i alla fall. Hoppas att den där Leif är något att ha bara. Han verkar lite skum.

Sen gick jag hem från skolan, varmt som fan och hans moster. Var tyvärr dock så trött att jag inte orkade gå och bära på jackan. (t-shirt, tjocktröja och jacka i nästa 25 grader är inte så kul)

Ha en jättetrevlig kväll allesammans så syns vi imorgon (simhallen, bah >.<)

Med jättevänliga hälsningar,
Jacob Johansson
\m/(-.-)\m/

8 kommentarer:

asd123qwe sa...

Till Lise: Jag ska försöka hitta en mycket bättre låt (lovar att det ej är 70-tal ;D), om inte någon annan hinner före.

Hare' bäst allihopa!

Jimmy sa...

Sen gick jag hem från skolan, varmt som fan och hans moster


i was like...WTF?! :O

asd123qwe sa...

Det är ett familjeuttryck :)
Min mor brukar säga så och det har väl gått över till mig x)

Det är precis som att säga:
"Det var varmt som fan" men man lägger bara till "och hans moster".
'Fan' är ju djävulen.

Anonym sa...

HAHA

asd123qwe sa...

Träd fram du anonyma skribent!

Anonym sa...

Jacob! Langa Musik-länken! Där man kunde hitta eller ladda upp musik. Eller nått i den stilen i alla fall :D

Lise Hagström sa...

jaa, måste bytas ut nu!!!

asd123qwe sa...

Jag har nu lagt upp en hel GUIDE om hur man skaffar låtkoder :D