9/25/2007

Lycklig och sugen på glass

Hahaha, så Linnea pekade på skärmen som om den vore Touch-screen. Jag önskar att jag var där för att se det.

Men men, har ni någonsin haft en dag som bara gör er lycklig? En dag som får dig att känna nå skum känsla i kroppen. En helt ny känsla men en som man bara inte vill släppa? Det har varit min dag idag. Allt har gått rätt till för en gångs skull och det finns inget jag skulle vilja ändra, så här har ni mig. Lång och glad och sjukt sugen på glass. Jag skulle offra väldigt mycket för en Daimglass nu. ;)

Jacob, säg till om den där röda pricken kommer tillbaka för jag vill se den. Inte för att jag kan göra något, you are on your own. :) Jag är bara nyfiken!

Nu ett citat från skräckspelet the suffering. Utan anledning förstås, dök bara upp i huvudet.

"Tell me why you're in here, I want to know all about you" med äcklig jävla creepy pervogubbe röst.

10 kommentarer:

asd123qwe sa...

Hmm.. Nu hänger inte jag med :D
Röd prick?

Du är bäst Farzan! Näst rabarberkräm ;)

Anonym sa...

Äntligen ett inlägg som gör att man blir riktigt lycklig!

asd123qwe sa...

NU FATTAR JAG :D:D:D
Den röda pricken i handen?!

Jarå, I'll give yer a call!

Markus sa...

Har vi månadens inlägg här eller ;)

simon sa...

kanske det markus,. beat it! haha

Looove sa...

Haha bra simon ;O

Jimmy sa...

FARZAN IS IN LOVE!
tror jag i allafall :D


BANG HER IN THE WOODS!

simon sa...

FUCK HER FOR USS, FOR USS haha

Anonym sa...

Mogenhet på elit-nivå!
Nä farzan jag tycker att du ska ge henne en stor, fet, romantisk... chocklad-ask! Fast en kyss med samma beskrivning som chocklad-asken går ju också väääldigt bra!

simon sa...

jag tycker som erik,... *fuck heer*