9/22/2007

Shift = höger!

God morgon! :D
eller god eftermiddag kanske man ska säga. Jag sitter här i knät på min älskade Daniel och försöker komma på vad jag ska skriva.
Ikväll ska vi vara med Carla :D och kanske Micke & Sandra men det är inte bestämt än. Vi ska äta oss feta som in i helvete och kolla film tills ögonen blöder. Okej det kanske var lite och ta i men..
Daniel sitter och tittar på datorskärmen och ser uttråkad ut. Fast han skrattar lite nu bara för att jag skriver det :P Nu skrattar han lite till för att jag är dum i huvet. Han gnider sin haka mot min axel. Nu ehm.. vet jag inte riktigt vad han gör. nåååånting med ögat. nu gäspar han. Hahaha, jag råkade skriva ötat istället för ögat, så han satt och upprepade det och skrattade. Sen råkade jag skriva örat oxå istället för ögat. Så skrev jag upprapade istället för upprepade och det var tydligen oxå skitkul. Han har skum humor. Men det har jag med.
Nu sitter vi och pratar om vilken shift tangent man ska använda för att göra stor bokstav. Han använder den till vänster och jag den till höger.

Det är mycket lättare att använda den till vänster eftersom att man har sitt ringfinger där hela tiden! sÅ DESÅÅÅ!!/Dany

Som ni kanske märkte så har han damp :) Mitt lilla mucko :D MEN DET ÄR FEL ATT GÖRA SOM HAN GÖR FÖR HAN ÄR FEL :D jag har rätt, jag har ALLTID rätt ;D hahahahhahahaha
Dagens skämt! :D ( men nu har jag faktiskt rätt )
skaaaaaa sluutaa skriva nuuu för Danyyyy boiii rättar bara allt som jag skriver och det är ganska irriterande :)
Jag älskar Daniel <33
pussssssssss kooooorrrvvvv MANDELMASSA ! <3

2 kommentarer:

Jimmy sa...

HAHAHA, säger detta som simon brukar säga...
BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA!

Julia sa...

:)