9/22/2007

Morgon-nytt med Erik Collinder

Klockan är 12.18 när jag börjar skriva. Jag skriver det här inlägget för att rapportera några händelser.
Först och främst: Bloggens nya namn har blivit utsett. "Uppmuntrar-akuten" van med 61 % av rösterna. Men efter som att jag gillade Kärleks-palatset så pass mycket så kommer det att bli en del av bloggens "slogan". Alltså nått i den här Stilen:

Uppmuntrar-akuten

Ditt privata kärleks-palats mitt i ankdammen.

Eftersom att bloggen byter namn så kommer jag behöva länka om en massa nu, så under helgen kan det bli så att vissa länkar inte funkar. Men "exlusiv omgivnings-analys" måste faktiskt bytas ut. Nu ska jag börja länka...

Sen så har bloggen fått sitt 50:de inlägg! WOW! Det har gått snabbt asså. Det 50:de inlägget var julias inlägg, "Präst Julia". Grattis, du kommer att få en liten "50:de-inlägget-medalj" vid ditt inlägg!

3 kommentarer:

Zacharias sa...

Bloggen skulle ha tysen mer inlägg om min dator funkade ;_;
lånar nå'n kass atm för att hålla mig uppdaterad av vad ni skriver .. like..

/Zache

Julia sa...

Tack Eriiik :D<3

Daizen sa...

SÄger bara som jimmy:

Klock ren HS ! :D