9/22/2007

Morgonblogg

Godmorgon alla morgonpigga människor!
Här sitter jag i min säng med nathalie.
tänkte berätta lite om gårdagen eftersom jag tyvärr inte han logga in igår natt och berätta ;p
hursomhelst, eftersom erik citerade 9:E's skoldag rätt bra så slipper jag ju ta upp det och tråka ut alla igen. Efter många om och men och tjaffs följde jag med till den där fotograferingen iallafall.
Och när jag kom dit ville jag bara hem igen. Pinsamaste jag har gjort i hela mitt liv tror jag. Det tog längre tid än vad jag hade trott och nathalie blev galen :p 7 missade samtal på min mobil. och när vi nästan var klara kollade jag på klockan och såg att den redan var 20 i 9! jag skulle aldrig hinna hem och träffa våra killkompisar! så det var bara att ringa far min som så snällt skjutsade mig hem :) (tack pappa<3) kvällen var riktigt mysig :) förutom glidande säng och dåligt filmval :D eller vad säger ni ;p? jag hoppas att alla ni hade lika mysig och super nice kväll som vi hade!


superduper mycket kärlek från oss alla, till er alla! ses på måndag klassen!

2 kommentarer:

Amanda sa...

stavfel: hann istället för "han" :p
hihi

Anonym sa...

Var det inget rolit på fotograferingen? :P