9/18/2007

Lösenord panik!

Idag när jag kom tillbaka till skolan efter håltimmen så sa Amanda och Natta att nån hade vart inne på min pea. Jag trodde då att det bara var så att jag glömt logga ut eller nåt sånt dagen innan. Men när jag kom hem och loggade in så märkte jag att det fanns tre nya gbn. Då jag inte förstod va de handlade om så tittade jag i historiken. Där blev jag lite förvirrad :) För då hade "jag" skrivit nånting som jag inte alls kände igen. Började då panika lite för jag förstod inte vem som kunde mitt lösenord. Var precis påväg att byta det, men kom inte på vad jag skulle byta till. Då hade jag just berättat för min pojkvän, Daniel om att nån hade skrivit från min pea.
Han undrade ifall det var inatt, för han va inne på den då. Jag sa nej, eftersom det var på lunchrasten. Då blev han lite fundersam, och frågade vad "jag" hade skrivit. Jag sa att det va nåt om att om hon kände nån. Han ba; aha men det var jag.
*suck* haha :D minipanik för ingenting. Menmen det gör såklart inget. Jag älskar Daniel :D<3 håller mitt löfte och skriver det även denhär gången ^^

Måste bara berätta att jag har blivit kär i en låt. Ni vet Shrek-låten ? haha, "Halleluljah" heter den iaf :) Senaste låtförälskelsen. Ni kommer säkert få höra flera i framtiden ;)

Ha det bra allihopa för nu är dethär inlägget slut ! <3

Inga kommentarer: