9/18/2007

Dagens info-pastej, tisdag

Hej alla inbitna bloggläsare!

Nu är det så här att jag tänkte rapportera lite om dagen nu. För det första vill jag säga att det är alltid väldigt svårt att komma på vad man ska skriva, och den här gången lyckades jag krafsa ihop nått, men det är väldigt störande eftersom att jag kommer på en massa skaker under dagen men sen glömmer jag bort dom på eftermiddagen! Nu kommer dagens rapport ändå da!

Jag, Simon, Leo och Sasha har målat på skolans väggar idag. Det var lite kladdigt och smetigt men ganska spännande också. Efter typ trekvarts tejpande och en massa lyftande av utrusting och målarfärg, så lyckades vi måla hela väggen blå. Jag och Simon målade lite extra på våran gigantiska håltimme, så nu är det en blå vägg med lite gult på. Efter som att vi gjorde denna heroiska insats på vår ledighet så vi får sovmorgon nästa tisdag! Men det får inte Leo och alla ni andra!
Jag tänker även lägga in dagens ros här på bloggen och dagens ros-vinnare kommer visas högst upp i sidofältet. Dagens vinnare är Love, eftersom att han körde mig och Simon hela vägen hem till våra bostäder! Tack Love!
Jag såg i tidningen idag ett citat från någon av tjejerna i svenska fotbolls-landslaget, som löd så här: "Vi ger inte upp om det så står 0-0 efter 89 minuter!" Först tyckte jag att det lät bra men vid närmare eftertanke kom jag på att det vore väldigt dumt att ge upp i 89:de minuten, om det står 0-0. Om man ger upp då så förlorar man ju! När man håller på att spela oavgjort! Inte så genomtänkt kanske...
Jag vill meddela att om vi har lite flyt så kommer även allas favorit-kille blogga här också! Nämligen Farzan! Vi håller alla tre tummarna för det.
Sen så saknar vi alla Lise, som för tillfället är i tyskland, men som kommer hem imorrn!
I övrigt så leker väl livet som vanligt. Jag tror att det är kurragömma just nu.

Hej på dej, kramas med mej!
/Erik

Inga kommentarer: