9/27/2007

99, chill :D

Nu tror jag att dethär blir det 99onde inlägget. Mycket lycklig :) Mycket tuffare än det hundrade för det är så originellt. 99 är ett bra nummer. Som i det nya kapitlet i matte så är talet 9 ett bra tal. Ush. Hata matte lektioner. Det enda som är bra med dom är att då får man ta det lugnt. Då behöver man inte arbeta för Mats bryr sig endå inte. Han får bara damp på dom som brukar låta mest.
Imon äre So-prov. Har inte tränat någonting alls, så måste typ göra det nu. klockan är 23:23 nu föresten. Borde kanske gå..
Måste bara säga, det verkar vara lite kamp här nu i sista minuten mellan er bloggare vem som ska få månadens inlägg. Jag håller mig utanför, för jag vet att jag inte kommer vinna :) Om man skulle få rösta, så skulle mina inlägg få minus röster.
Puss på er alla, och lycka till på provet tomorrow <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha näädu! du är nr 100! Synd! :D

Julia sa...

Neejjj är jag ? :O