9/27/2007

*Gäsp*

Idag, på tyskalektionen, råkade jag somna.
Ni kanske hörde det av Leo, Julia eller Lise.

Jag vet inte riktigt vad som föll i mig men Leif, vår käre lärare, tyckte att jag såg ut på något sätt. Jag kommer inte ihåg hur han uttryckte sig dock.

Jag hade inte pluggat på glosorna, eller gjort en mind-map (hehe :P), eftersom jag var sjuk den veckan. Då blev han sur som tusan och sa att jag kunde ha ringt honom eller frågat en kompis och sådär (jajaja).

Sen vaknade jag upp av att Leif skakade på min hand något fruktansvärt. Klassrummet var tomt och det enda jag hade framför mig var ett ansikte av vår käre lärare, Leif. En sur Leif. Han förklarade hur jag hade somnat, och ej hängt med på lektionen bla bla bla. Till slut lyckades jag komma upp ur stolen och putta bort Leif lite, och gå tillbaka till skåpen.

Det var väl min dag :D Hur länge sov jag Leo, Lise eller Julia? xD


Ha det jättebra, lycka till på SO-provet imorrn.
Jag tycker jag fått lite kläm på det, men det var inte överdrivet svårt som de flesta andra SO-proven.

Med jättevänliga hälsningar,
Jacob Johansson
\m/(-.-)\m/

4 kommentarer:

Lise Hagström sa...

men åååh, ingen orkar höra om tråkiiiga tyskalektioner jacob!

Looove sa...

haha,det är rätt liise ;D

asd123qwe sa...

Lise, du har rätt...
Jag lämnar landet.

Julia sa...

Nuuu tkr jag faktiskt att ni har fel Lise & Love :) Det är precis sånahär gbn som är roliga att läsa :D om ni inte tkr det, läs dom inte! :D<3