9/27/2007

Kärlek och Respekt!


- Jag älskar dej, älskar du mej?


Nej kärlek är inte bara mellan man och kvinna, utan man kan även ha kärlek till sina kompisar & sin familj. Kärlek måste inte alltid visas och de måste inte alltid vara massa pussande och sånt, att visa kärlek är ett sätt att visa att man gillar en person och bara för att man säger att man älskar någon så måste de inte alltid betyda att man är kär i den personen man säger de till. Jag tycker att männsikan på vissa ställen visar alldeles för lite kärlek, kolla tex i Irak och dom länderna, där är de bland annat krig för att man har olika tro eller att en man vill styra ett land.

Kärlek handlar även om att visa respekt för varandra genom att behandla alla lika, jag vet att jag själv inte alltid har behandlat alla bra och de står jag för, men som sagt alla kan inte vara perfekta^^ även om de sägs att alla är lika mycket värda. Det ända jag vill tillägga mer med de här är att jag tycker att alla som läser detta ska tänka om dom kan göra något för att vänskapen ska leva vidare.

// Daiz


7 kommentarer:

Looove sa...

Bögigt och bra ;D


haha naj skoja broder mycket vackert och poetiskt

Anonym sa...

Det var inte bögigt. Det var jävligt bra bara!

simon sa...

hmpf,

asd123qwe sa...

Jättevackert inlägg! :D

'Käklek', dock.

carlaa sa...

gulligt skrivet david ! :)

asd123qwe sa...

Grattis till den ursnygga pokalen!

Zacharias sa...

Eriks logik är flawed.

..

sort of.