9/27/2007

Dagens info-fläsk, torsdag

Mmmm!

Idag är jag ganska lycklig. Det är bra. Vi har bara ett lätt prov imorgon så allt är lugnt. Idag hade vi i klassen en intressant konversation om livet och universum. Men vi kom väl mest fram till att Helene hade varit inrednings-designer i sit förra liv. Sen så har jag ett roligt citat från dagen:

Lise: Det känns som att mitt fläsk... fladdrar.

Love: Ja, då blir man ju hungrig!

Underbara människor båda två.
Sen så måste jag säga att jag gillar Davids inlägg om kärlek GROVT mycket. Oerhört vackert. Och så ska jag meddela att jag är lite upprörd över att det är så svårt att hitta en vinnare till dagens ros. Det är alldeles för få goda gjärningar runt mig. Mer om det i ett annat argsint inlägg.
Men annars är allt på topp!

Tack och hej, kramas med mej!
/Erik

Inga kommentarer: