9/23/2007

FÖRSENAD FILM!!!!

Hejhopp gummisnopp :D
Måste berätta lite här vad som har hänt efter det att ja skrev förra gången.
Jag var ju med Daniel och Carla igår, det var ASKUL :D vi kollade på nån skum film, "Lady in the water" hette den typ. OOOHHH SHIIIT!!!!!! kom på att vi glömde lämna tbx den!! skulle vart inne klockan 18.00 idag :O omfg.. aja.. ehm.. eehhh.. fan va jobbiiiiigt.. aja, tough shit..
Hahaha, iaf, så var vi vakna tills typ klockan 05.20. Elr JAG var iaf. Dom andra sov. Jag kolla på nån assjuk film på tv. Tror den typ hette "Valentine". Den var ganska bra, men fett konstig.
Imorse så tvingade jag och Carla på Daniel massa smink, stackarn :P Sen typ, kmr ja inte ihåg vafan vi gjorde. ehm..
Aja iaf, så åkte jag och Danne hem till honom vid fem. Så var vi däär och myste ^^<3 Haha, i fredags när vi skulle åka till statoil hemifrån honom, så skjutsade han mig på cykeln :P Haha jag fick typ värsta guidade turen runt hela jävla skiten. Vet inte vad det heter så jag skiver skiten :) Fick iaf fett ont i röven av dendär jävla pakethållaren haha men jag skrattade HELA TIDEN, för Daniel är så jävla störd :D Jag älskar DANIEL <333
Wellwell, måste väl sluta skriva nångång för ingen kmr orka läsa om jag ska skriva ner varenda liten detalj som jag har gjort i helgen.
Haha, PUSSSSSSS MAJS :D

Inga kommentarer: