9/23/2007

Joox

Tja folk därute!
Jacob vid tagnentbordet nu faktist, och jag skall informera eder om en mycket nyttig och avkopplande sida.

Innan självaste länken kommer skall jag informera eder om vad man kan göra där.
Jo, det är nämligen så att man kan kolla på filmer där LiveStreamat. Live Stream innebär att du kollar på filmen, precis som på YouTube eller liknande, alltså behöver du inte ladda ner den.
T ex den senaste Harry Potter-, 300-, Wizard of Oz-filmen finns där bland annat.

Ta en titt!

(Klicka på 'Movies' i menyn, för att lista upp alla dess filmer)
(Animes finns under kategorin 'Anime' :)
http://joox.net/

En annan sida som verkligen har ALLA FILMER i hela historien är:
http://www.tv-links.co.uk
Dock är sidan segare och har mycker sämre kvalitet.

Vassego'!

11 kommentarer:

Looove sa...

Hehe, nej tack jag är inte så intresserad!! :P

Anonym sa...

Men Love då! Sprid lite Kärleek :D

asd123qwe sa...

Alla nobbar mig :(

Ska aldrig mer sätta min fot här!

Looove sa...

Ursäkta jacob menade inget illlaaa ohhh gud vad jag skäääms flååt jacob

Pusss pusss älskar er alla!!! <3

asd123qwe sa...

xD

Det är okej love :P
Vi gillar dejj också, bettan!

Looove sa...

oh man tackar det värmer verkligen jacob!!! ;D

Men en sak KALLA MIG INTE BETTAN IGEN FATTARU?

puuilipuss

Anonym sa...

hahaha, ja eran konversation är ju väldigt gullig... men hur hade jacob över huvud taget tänkt att sätta sin fot här? Jag känner att jag skulle bli ganska imponerad om du gjorde det :D!

Looove sa...

Jahahaha, den satt som en smäck erik

Keeep it upp ;D

puss

asd123qwe sa...

Haha ni är för roliga ;D

Förlåt love, jag syftade mer på ett citat ur Karlsson På Taket <.<
Inte meningen att se dig läsa och tro att det var dig jag menade ;)

asd123qwe sa...

Men usch!
Nu börjar jag prata lite för konstigt...
'se dig läsa' på internet, 'sätta sin fot' på internet :S

Det går ju inte!
Ojj.. sa jag att jag PRATAR konstigt? :S

Looove sa...

Hahajaaa jacob!!!