9/23/2007

Pannkor och film med Farzan

Nu har jag läst igenom en massa inlägg och det verkar som att ni kan hålla bloggen aktiv, så det är ju bra! Jag får också hoppa in i smeten med egna bloggsaker men det blir nog inte så ofta, men nån lite då och då borde jag hinna med. Några av er är ju redan episka eliter, fan vad ni skriver.

:)

Men men, idag ska jag få lite besök och det blir allt från pannkaka till film. Stay alive heter filmen och den verkar vara bra, men det märker vi helt enkelt. Annars så får jag väl tugga på min egen arm och låtsas vara zombie, igen. Det får alltid tiden att gå frammåt. Fan vad jag är sugen på zombie / vampyrfilmer. :P

Ni som inte har sett Dawn of the dead, eller en vampyrs bekännelse måste göra det nu! De är så bra att ni kommer att gråta er till sömns den kvällen. Av glädje förstås.

Ciao ciao! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Stay alive är rätt skum :D