9/23/2007

söndag

Hello sunshine!

det verkar nästan som om jag är den mest aktiva i den här bloggen (Erik är också JÄTTE-aktiv), bjuder på små söta inlägg till mina kära klasskamrater och alla andra individer som läser inläggen för att bli uppmuntrade.

Är däremot INTE nöjd med bloggens namn! låter som om det är självmordsbenägna emo's som skriver för att lätta på sina känslor. aja men det får man ju tolka hur man vill ;p igår fick jag Julia & Jacob dagens ros och det tyckte jag var hur gulligt som helst av erik :)


I dagens inlägg tänkte jag vara gullig och bjuda på en bild på Love ;D och aa.. den är ju lite speciell !


ciao!

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAhA! Det var en otroligt cool bild!

Looove sa...

Hahah vad gööööör jag för nåt? :O
Fast om jag inte minns fel så är jag inte helt nykter där. :P
Haha vad skojjigt att du hitta en sån dära bild amanda.

pusss

Amanda sa...

haha nej du var inte direkt nykter där love :p
puuuss

Daizen sa...

Love vos goes craaazyy :D