10/01/2007

Arbetsingenjör, dag 1

Hej alla!

Hoppas att ni har hittat ett trevligt ställe att praoa på. Jag valde fel tycker jag nu. Hoppas att det blir bättre eller nåt, för just nu är det tråkigt som fan.

Kl. halv 8 gick jag till min bror, så åkte vi in till stan. Där träffade vi en gammal gubbe som stank svett som visade oss in i något kylarventlations-rum, och där inne blev man döv pga en maskin som lät så högt som in i helvete.
Sen kom vi till hans jobb i Hägersten, TAC.
Där hamnade jag i en kollegas händer, och resten av dagen åkte jag bil och kollade på skolornas ventilationsrum.

Inte roligt alls. Det enda som var schysst var att han lyssnade på Bandit Rock ;)
Hoppas att morgondagen blir liiiiiite bättre, då jag ska vara med min bror hela dagen.
EDIT: Nu har jag fått reda på att dagen kommer vara som igår -.- Nån som vill byta? :o

Ha det bäst, lingon-fest,
Jacob Johansson
\m/(-.-)\m/

Inga kommentarer: