10/01/2007

Prao - nr.1

Tjena alla mina älskare ;)

Jag ska berätta lite om min Prao på företaget Store-Support som verkligen krossar allt!
För det första så jobbar jag med världens skönaste person som heter Richard som verkligen har skit skön humor, men det kommer vi till senare,
Min dag börjar lite trist går upp vid 06.10 och börjar med att äta frulle och klä på mig sen ställer jag mig vid vägen där min granne Cecilia plockar upp mig och det bär iväg till företaget, väl inne på företaget är alla jätte trevliga verkligen! Nu ska jag få träffa vem jag ska spendera dom närmaste dagarna, - Richard! Vi började dagen med att åka ut och sätta personer i jobb jag frågar i fundersamt: Ska dom verkligen jobba sådära? Richard svara: Dom jobbar som jag säger och sen håller dom käften! med ett leende på läpparna jag dör av garv, senare som kommer Richards assisten Jakob som sätter sig i bilen Richard frågar direkt fick du nå skin på spiken i helgen (fick du något knull) jag dör som vanligt att garv! Senare så åker vi ut och jobbar .. på vägen hem säger han: jag är fan sugen på en bulle (detta var vid 10 tiden) då ringer han kontoret och säger: vi kommer vara lite sena kommer in vid 11 ungefär sen åker vi och sätter oss på ett Cafe och äter Bullar! :D på vägen hem så ser vi en tjej vid en buss station han stannar och tutar och säger: Typisk rysk tjack hora! haha!

Sedan kommer vi in på kontoret jag får jobba med en tjej som heter Helena som är jätte trevlig och hockey intresserad, Dagen flyter på och allt var skit skönt på min första dag hoppas det blir så imorgon ochså,

Ses om ... ett några dagar!
ps. ledsen för all tex, men kan jue inte låta er missa något! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHa skönaste ju