10/01/2007

Första Praodagen

Godmorgon alla nördar :)
Jag sitter nu här i Daniels stol och väntar tills jag ska åka till praon. Väldigt tråkigt. Jag ska sticka typ 08:10 elr nåt. Iofs måste jag fixa iordning mig snart men intefan orkar nån läsa om det så haha.
Ska åka med nån buss ( OMG VILKEN FAN VAR DET ?.. ) klockan 08.28. Behöver inte 18 minuter på mig men orka stressa klockan 8 på morronen.
Jag har ingen aning om hur det ser ut där jag ska gå av, så det kmr väl bli ett äventyr. ska möta Carla vid nån entré. Vet inte vilken men jag får väl gå runt och leta elr nåt. HAHAHAa...
Justjah, jag skapade en ny etikett, men med tanke på att jag tror att de flesta kmr skriva om praon så kmr den nog bli välanvänd. :)
Aja, hejdå alla muppar, vi hörs väl senare.
Puss hej, trötta praohälsningar från mig! <3