10/01/2007

Farbror & Co.

Helvete vilken jobbig dag. Jag är HEEEELT slut i benen och mina fötter bränner. Jag har stått hela dagen och hackat gurka och tomater. Säkert hackat tusen grönsaker. Carla har nog haft kul. Hon har vart ute bland alla folk och bord och pratat och haft sig. Haha, hon börjar en timme senare än mig imon -.- Längtar tills nästa vecka, då byter vi plats. Då ska hon stå i helvetesköket och jag ska ut och ha kul! Haha.
Föresten har jag aldeles för stora typ kock-kläder på mig där. Storlek Large skulle jag gissa. Fult som fan.
Och en av snubbarna som jobbar i köket är fett otrevlig. Han heter typ Håkan. Passa er för honom. Han är nog djävulens son skulle jag gissa.
Aja vi hörs, SNAARKKK...

4 kommentarer:

Looove sa...

Naaaj, håkan han e jue supe trevlig ;D

Julia sa...

Haha jo jag har lärt mig det nu :D

carlaa sa...

nej men allarligt julia han ar ju blivit trevligare nu juu :D ialf mot mig ! :D:D

Julia sa...

Haha ja man lär sig hur han är och då är han inte så farlig ^^