9/20/2007

20 september 2007

hej allihopa ! idag har det varit en normal dag för mig, började skolan 08.30 med jävla hl-tiden, sen så fortsatte vi med engelska och gjorde ett prov.
Men sen var det dags för mig & amanda att gå på elevrådet, haha amanda blev sekreterare i styrelsen och jag blev ordförande :D
amanda är ju såklart min högra hand !
HAHA, ajuste ! lise har kommit hem idag från tyskland,
och jimmy och love tjafsade med fahria och hennes kusiner.. love fick ett finger i ögat eller snarare handen i ögat,
thihi inte kul för lilla love :(
efter lunchen var det so.. med "kära" jeanette,
sedan hade vi ett till möte men det var typ styrelse mötet,
där alla i styrelsen fick vara med..
efter det åkte jag och julia till upplandsväsby för att skriva på pappret till praoen som vi egentligen var tvugna lämna in igår :p
tyvärr är jag inte så punktlig, och sen skjustade julia mig till centrum,
efter hon lämnat mig,så gick jag hem till amanda, där jag nu sitter på golvet med amanda och nathalie och skriver för er vad jag gjort under den hära dagen,
japp, vill inte uttråka er för mycket så nu ska jag dra mig tillbaka,
ha det bra alla bloggare pusspuss ! <3

3 kommentarer:

Looove sa...

Hörrö du carla, jag är inte liten jag är STOR, plus så fick jag en kniv i ögat :D

(INTE)

Anonym sa...

Ja.. kniven var fett brutal!

carlaa sa...

HAHAHA,
okej, love du e inte liten men det lät gulligare, okej om du vill säga att det var en kniv istället för ett finger så fine ;p
<33