9/20/2007

Regnbågar, hallå?!

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA !!! :D
Dagens inlägg har vart ganska roliga eftersom att nästan allt handlade om dendär curryluktande gabianen. Det såg jävligt roligt ut, sättet hon sparkade mot stackars Love :P Hon typ, sparkade varje gång hon tog ett steg. Haha, så såg det ut från platsen jag satt på iaf ( och jag satt längst fram och längst bort i klassrummet, så såg nog sämst av alla, men endå! ) :D altså, inte för att va taskig dårå ^^

Föresten. Så kom jag på typ hundra saker idag under dagen att skriva här, men glömde bort allt nästan. Förutom att regnbågar inte har något slut. De orsakas av att solens strålar lyser genom vattendroppar, och att färgerna i ljuset bryts. I wikipedia står det "Då en ljusstråle träffar en regndroppe bryts den först av då den passerar regndroppens yta. Mot regndroppens bakre sida sker en reflektion vilket gör att ljusstrålen återspeglas. Till sist bryts ljusstrålen en andra gång då den passerar ut genom regndroppen." Kommer ni inte ihåg att vi hade det på NO:n förut? :) Man ska inte alltid tro på allt man läser i sagoböcker! :D Det är lugnt, jag har inget liv, så jag har tid att bry mig om helt oviktiga saker :)

Min dag har vart ganska bra. Till skillnad från igår så har jag faktiskt vart på ganska bra humör. Skolan var tråkig, som vanligt på en torsdag, men jag försov mig så missade hl-tiden. Sen på tyskan så var det bara tre där ( jag själv inräknad ) så vi fick gå efter typ en kvart. Imon ska vi dock ha läxförhör tyvärr :S Varning till Lise och Jacob :)

Sen ska jag vara med min älskade Daniel imon. Vilket påminner mig om att jag måste skicka låtar med honom till Perik. Men iaf, i bring lite omväxling en sånhär dag full med curry! Skriver om regnbågar istället för CURRY :D Jag älskar Daniel <3
Ha det bra alla BLOGGERRSSSSS <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

vackert!

Looove sa...

finner inga ord........

Julia sa...

Näe det finns inget som tar orden ur munnen på en som sanningen om regnbågar <3