9/20/2007

Dagens info-tomat&mozzarella, torsdag

Yo, my bros!

Då sitter man här igen, nördig som få och söker desperat i min hjärna efter innehåll som ska roa er!
Idag så har det varigt bråk på källtorp. Eller kalla det vad ni vill, jag föredrar ordet: "tjafs".
Men det står om det där i alla andra av dagens inlägg så jag skiter i att försöka återge min version av det hela.
Lise har kommit hem från tyskland vilket hela sverige hyllar och firar. Förhoppningsvis så ansluter sig lise till oss andra blogg-nördar. Det är ju faktiskt lite kul att skriva också.
Jag har ju gjort en undersökning om hur många glädje poäng som den här bloggen bidrar med och, förvånans-värt nog, så tycker 68 % att vi bidrar med 4-5 plus-poäng! Det är som att gå från neutral till prima-ballerina, Eller som från prima-ballerina till obeskrivlig hyper extas. Ganska bra jobbat, teamet!
Lise har idag också bidragit med en ganska idiotisk teori om att man kan kan spara in på skol-energi, och att man därför ska "spara" sin energi till gymnasiet. Det var nog igentligen bara en ursäkt för att gå hem från språket och matten, men den ledigheten har hon väl förtjänat efter sitt hårda skidåkande, tycker jag!
I röstningen om det nya bloggnamnet så leder just nu "Uppmuntrar-akuten", med "Kärleks-palatset" hack i häl.
Jimmy ska från och med nu vara bloggens DJ, och förse den här platsen med juvliga toner. Jag har även fixat så att man kan pausa eller snabb-spola musiken nu. Über hype!
I övrigt så är det bara förjävligt kul att alla har börjat skriva här. Hoppas det håller i sig.

Hej på dej, kramas med mig!
/Erik

Inga kommentarer: