9/20/2007

ETT LAST FULLT MED KÄRLEK

Tjena folket!

Som alla vet så är vår Lise tillbaka igen! + på kanten.
Dagen börjare med bråk och Love fick oturligt nog besöka vår hemska skolsyster.
Vad bråket handlade om är jag inte riktigt säker på men det är mindre viktigt.
Min dag bestog av massa möten med elevrådet, men jag klagar inte! missade som tur var en hel del lektioner, bl a språk =D

Dagensord:

Arabies (citerat av Lise Hagström)

I samband med jimmys rivsår i nacken, Arabies måste ju nästan betyda att man har fått rabies från en Arab som smittat en med det? Det är ju nästan troligt! haha vem vet? kanske kommer att finnas med i Ordboken snart!

Imorgon ska jag Fotograferas mellan 17.00-20.00 och det känns ju sådär.. Haha tydligen godis tema och jag ska fotas med 4 skit snygga killar :p återkommer om det imorgon kväll :) juste, eftersom fotograferingen håller på så länge kommer jag inte hinna kolla på bio med nathalie erik och max så vi kollar film hos mig istället :)


PUSS PÅ ALLA KÄRLEKSFULLA KISSAR DÄR UTE!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, lycka till med godiset och de 4 killarna!