9/20/2007

Luktar du illa?

Halloj bloggnördar! har är david igen med ännu ett coolt inlägg :D

Idag började dagen nästan helst normalt, man var helt död när man skulle gå upp, orkade knapp äta.. aja skit i de nu, vi går till de viktiga. Jag och jimmy traskar in i skolan går upp och låser in våra grejjer i skåpen och sätter oss sen och väntar, eftet oss så kommer big loo in luffandes och sätter sig brevid jimmy. ialf, sen går el gambia girl förbi och love o jimmy måste ju som vanligt dra upp tröjan för näsan och visa de för henne, ( hon luktar nämligen lite illa, enligt love så har hon kurri under armarna) Gambia girl går då till anfall och går mot jimmy och love som snabbt flyger upp från bänken och springer runt en pelare, gambia girl frågar med hög ton varför dom spring, love får fram ngt som låter ungefär: för du luktar som fan, eller ngt sånt. hon följer sedan efter jimmy o love som springer tillbaka och jimmy sätter sig men love fortsätter. hon går då fram till jimmy och tar tag i hans tröja och drar iden och frågar varför han håller på för, jimmy skriker då: rör mej inte fattaru, och ställer sig upp på bänken, jimmy puttar bort henne och hon knuffar tillbak, efter lite tjafs så går hon tillslut iväg och man kan äntligen ta ny luft. men innan hon går så kör jimmy en "fly kick" i ryggen på henne så hon nästan får tårar i ögonen.

sen drar hon och vår engelska börjar. ( de gick fan rätt bra för mig (a) )

men sen mitt i provet så kommer tjejer och nu har hon backup.. hon hade nu hämtat två kusiner. mitt under lektionen kommer dom in och säger att dom ska lösa ett bråk med jimmy och love, vimsiga linnea fattar inte vad som pågår så hon tillåter de. efter en stund hör man ngn skrika som fan och sedna kommer love backandes mot klass rummet med en ilsken gambian kusin efter sig som sparkade och slog mot honom.

de hela sluter med att love hade fått en nagel i ögat och en sönderdraget halsband.
men för utom de så var de mesta under dagen lugnt! :)

/Daiz powaah :D

6 kommentarer:

Looove sa...

Ja för i helvete såna dära borde stängas av från skolan,

Anonym sa...

haha, vad bra att du beskrev hela händelsen ordentligt!

asd123qwe sa...

Jag hatar egentligen racism, men i det här tillfället då jag bara kunde läsa om det så höll jag på att garva ihjäl mig.
När jag äntligen lyckades sluta garva läste jag dessa 'påpekanden'.

Vad får man höra då?
"Ja för i helvete såna dära borde stängas av från skolan"

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

Anonym sa...

men jimmy vilken jävla mes, lägger en flykick på en tjej? hallå? det är inte som om hon var värsta killbill direkt? :O sorry för halsbandet love, det var säkert från glitter. jag lider med dig, fred bröder från andra mödrer.

Looove sa...

Haha, vem e den dära anomyma gangstern? Haha kanske samma som skrev det dära med EMON

Daizen sa...

DÖD ÅT EMO !!!