9/15/2007

Hat

Kollat klart på Blood+ (Och jag är inte särskilt glad över slutet på Blood+ häller, dödar min favorit karaktär bara så där) så, whattahell, kolla på en ny animé! Hört att Code Geass ska vara bra, så jag letar upp ett ställe där alla avsnitten är uppladdade (Vill inte kolla på halva animen och sen inte hitta resten av episoderna.
Men, det streamar så frikkin långsamt så att jag blir galen! Jag vill seriöst långsamt strypa nån nu ( kan man strypa folk långsamt? o_Ó)
Det påminner mig om att jag glömde köpa nå'n läsk ikväll så jag är tvungen att dricka vatten, fyfan. Varför har inte Ica/Konsum öppet för, med så mycket pengar som dom har (inte för att jag vet att dom har det men jag antar det) borde dom anställa natt personal, dom giriga skitarna, curse them.
Sen så finns det inte ett sqwat på tv och ladda ner nånting dom kommer in på fråga när jag inte äns kan streama en 24 minuters animé ep.
Inte trött är man heller, annars skulle jag gått och sussat för länge sen.
Så mitt tidfördriv är det här och min oh-så-ondskefulla-ta-över-jorden plan (inte för att jag har kommit långt på den eller så).
eventuella skrivfel etc~ är inte mitt fel, jag menar, hur kan det vara det?

/Zach

1 kommentar:

asd123qwe sa...

Mera mera mera!

Zacharias we looove ya!

kkthxbbq