9/15/2007

Presentation af Jakåp

Tjänare alla bloggläsare!

Jag är en kis på...
Nej!

Jag heter Jacob Johansson, men mina kompisar brukar kalla mig för Jacob och det borde du också göra ;)
Jag lever ungefär där Erik lever, vilket är i Järfälla, Kallhäll, Stäket om man skall vara nogrann.

På fritiden, eller ja, mest på vintern faktist, bara älskar jag att åka snowbård.
Erik och jag va' ju i Åre tillsammans, men det får vi berätta om någon annan gång. Jag tränar bräda i Väsjöbacken (sollentuna) om ni undrar vart jag åker mest.

Jag har nyss köpt en moped som jag är väldigt glad över. Jag får åka den 2007-10-07 - inte långt kvar, det är nog bara några glaciärer och snöstormar på väg till plugget då, men vafan, har man en moppe så skall man ju använda den :) Det fick bli en Derbi Senda X-treme Supermotard -04. Den är blå/svart och i övrigt ser den nästan helt ny ut.

Vacker va?

(Klicka för att förstora bild)


Nog om detta. Ni kanske hör mer om mejj, vem vet?

Med vänliga hälsningar,
Jacob Johansson
cyklonen@msn.com

Inga kommentarer: