9/15/2007

Lotta-potta

hej allihopa ! jag heter carla och är 14 år gammal,
om någon bryr sig så är jag yngst i min klass fyller nämligen år på nyår ! :D
japp.. jag har inte så mycket att skriva ..det har tagit ett jävla långt tag att skriva det hära inlägget.
;p bara för jag inte har något att skriva om.. jag ska få en lilla syster!!! men hon kommer tydligen heta lotta, pappa vill det ! :O
jag ba : NEEEEEEJ HON KOMMER BLI MOBBAD I SKOLAN ! :S
hon kan förfan inte heta lotta liksom lottapotta, hur kul är det att bli kallad det i skolan?
aja jag vill iallafall att hon ska heta linnea som min engelska/svenska lärare HAHAHAHAH ! men.. barnmorskan har sagt att det är beräknad att hon ska födas den 11 oktober,
så alltså om 25 dagar :D:D
jag har koll på saken, ja men nu känner jag liksom att jag tröttnar ut alla som kommer att läsa det hära inlägget, så nu ska jag dra mig tillbaka, byebye ! :D<333

3 kommentarer:

Julia sa...

Haaahaaaa, din lillasyster kom i förrgåår :D Och hon heter inte Lotta, hon heter Linnea :D CARLA DÅ, VISSTE DU INTE DET ^^ haha puss

carlaa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
carlaa sa...

ja men hon var ju beräknad den 11, ditt jävla smuck ! D: