9/15/2007

Universums rang-ordning

Zacharias här.
Först och främst vill jag att ni ska veta att det är jag som står högst på denna jord, universum tillochmed.
Detta är rangordningen i universum:

1.Jag (Zacharias om ni inte förstod det.)
2.Hard gay (kan man fimpa ciggs i sina egna hot pants förtjänar man det.)
3.McDonalds (akta er, dom är farliga, tehy hav sekritz wpnz - go figure.)
4.Gud.
5.Moder natur (Växter, duh.)
6.Människor.
7.Myggor.
8.Amerikaner.
9.Järfälla.
10.Små-dagis-folk-med-kladdiga-händer.
11.Erik C.
12. Schizofrena emo necrofiler. ( Fyfan D: )
13. Fransk rap.
#Längst-ner. Bert Karlsson.

Där har ni det, ungefär ser det ut, kunde gjort ett mer detaljrikt, men jag är grand busy med att kolla Animè. (Blood+ för tillfälle)
Oh yeah, fyi, jag kommer att ta över världen så småningom, har ingen direkt plan för det än.
Och, jag har fortfarande ingen riktig sidekick än, öppen för förslag.

3 kommentarer:

asd123qwe sa...

Vi vill ha mer av dejj zacharias!!!

Du är den bästa skribenten jag någonsin hört.

Zacharias sa...

Jag är haxx på att glömma lägga in en titel o_Ó

carlaa sa...

okej, för att vara riktigt ärlig så fattar jag faktist 0 av hela den här grejen, ändå har jag faktist skapat en profil här :p
menmen nu ska jag fortsätta chatta lite med erik collinder och jacob johansson, HEJDÅÅÅÅ :D:D:D