9/19/2007

Argast på Jorden.

Hej alla glada människor !
Själv är jag inte en av er. Jag är på så dåligt humör att jag skulle kunna spy. Allting har bara gått åt helvete idag.
Allt började med att jag och min kompis blev sams igen efter ett stort bråk som pågått nu ett par veckor. Det var igår kväll.
Sen så skulle Daniel komma hit klockan sex imorse så han bestämde sig för att inte sova så det inte skulle bli svårt att gå upp. Så imorse klockan fem så ringde min telefon. Jag svarade, och det var Daniel. Undrade såklart varför det var nödvändigt att väcka mig efter så lite sömn men han ville tydligen bara prata med mig. Jag ville sova. Visst saknar jag honom hela tiden när jag inte är med honom men jag var trött. haha. Sen la vi på, men han ringde innan han skulle åka igen. Det var halv sex. Klockan fem över sex så vaknade jag och tittade på klockan. Daniel skulle komma hit klockan 6. Jag flög upp ur sängen och ner för trappan. Utanför dörren var han. Stackarn hade väntat där ett tag. Menmen iaf, så fick han nog inte vara här för mina föräldrar, men dom fick inte reda på att han va här förns han skulle sticka till skolan och då kunde dom inte säga så mkt om det.
Sen skulle jag till skolan och för ovanlighetens skull så hade jag tid kvar innan jag började när jag kom fram till Kallhäll. Jag gick till idrotten och kom i tid för första gången på länge. Det låter väl ganska bra änsålänge? Men det blir värre.
På idrotten gjorde jag illa mitt knä. Inte så farligt det heller. Men då var ju min kompis där, hon jag blivit sams med dagen innan, och hon sa att hon hade suttit uppe hela natten och chattat med Daniel. "Jaha.." tänkte jag då. Men brydde mig inte mer om det just då. Sen fick jag reda på att de hade haft cam med varandra. Då blev jag sur. Anledningen till det var att Daniel hela tiden säger att jag inte ska ha cam med andra killar. Faktum är att senast igår undrade han om jag hade det. Jag sa nej. Det var såklart sant. Han tkr det är onödigt att jag visar mig i cam för andra killar. Då sa jag att samma gällde för honom fast med tjejer. Han ba ja det är klart. Bra tyckte jag då. Men så hade han det endå. Med min bästa kompis. Hela natten. Och dom har vart på g. Iochförsig så dissade han henne för mig. Men det hör inte hit. I alla fall så störde jag mig på detdär hela dagen.
På matten satt jag med min kompis och kunde inte tänka på annat än att hon och min pojkvän snackat hela natten medans jag sov.
Efter den lektionen hade vi lunch, och hon gick hem. På lunchen så hände inget speciellt otrevligt. Förutom att jag var tvungen att springa upp till skåpen igen för att hämta laktospiller. Men det var inte så farligt heller.
Efter det så hade vi no. Där börjde jag bli förbannad. Jag satt och skrev "DöDöDöDö.." i små bokstäver på hela överdelen av mitt papper. Då förstod de andra tjejerna att jag var sur, och undrade varför. Jag berättade, och dom förstod precis.
Lektionen efter det var syslöjd. Där var jag sur redan från början när jag kom in. Inte nog med allt som redan hänt, så gick min tråd på symaskinen sönder SJU GÅNGER! jag måste ha slagit något slags rekord, seriöst! Alla andra blev klara, förutom jag. Det är väl i princip det som har hänt fram tills nu. Eller jo försten, när jag skulle hem med moppen så var det typ "kö" överallt, så jag fick stå och vänta hur länge som helst på alla ställen jag skulle svänga in.
Det ska nog vara allt. Sen så ska jag prata med Daniel när han kmr hit halv fem. Just nu är klockan halv fyra så det är en timme kvar. Får hitta nåt att sysselsätta mig med under tiden då. Jag kmr säkert skriva här igen ikväll för att berätta hur hela skiten gick. Så vi hörs då.
Med Förbannade Hälsningar, Julia.

5 kommentarer:

Julia sa...

Shit va långt det blev. Aja, läs och njut av min ilska! xD

Anonym sa...

Mycket amitiöst! :D

Julia sa...

haha, fortsättning följer ;)

Looove sa...

Haha, jaha det ser jag fram emot :P

Julia sa...

Fortsättningen blev ju ganska kort och tråkig men jag blev ju glad igen iaf :D