9/19/2007

Dagens info-pallsternacka, onsdag

Tja.

Okej nu sitter jag här igen och väntar på att uppenbarelser ska komma till mitt huvud och sen hamna på det digitala pappret... Så. Nu kommer dom!
Idag har vi än en gång fått se en massa trolleri-trick av Jimmy. Några bättre än andra, men ändå underhållande. Tack för dom roliga stunderna!
Idag har Leo och Simon bråkat om en sitt-plats. Dom sparkades en massa och slogs en heldel, men det slutade väl. David fick ge upp sin sittplats. Sen började alla sittplats-figters gå på 'Frank Porrson'. Love med. Eftersom att det vara typ 4 mot 1, så vart nog 'Frank' ganska frustrerad. Det löste sig utan blod. Faktiskt fick det en väldigt positiv utgång, för Simons nackspärr släppte nämligen pga bråken.
På slöjden lyckades Erik L. trä allas symaskiner med tråd, men lyckades sedan pajja sin egen. Stackare. Sen lyckades Julia med att ha sönder symaskins-tråden om och om igen (läs mer om detta på inlägget under). Stackare.
Efter detta hängde jag med Simon och love ett tag vid Hydro-macken, eftersom att de behövde några prao-papper påskrivna. Sen skjutsade love hem mig och Simon (idag igen. Tack Love<3). På vägen hem så lyckades vi även att tejpa ihop jordklotet lite. Eller iallafall slösa en tejprulle på en lyktstolpe. Det var väl min dag.
Imorrn blir det för hoppningsvis pizza med Farzan. 99 % chans sa han.

Juste!
Det är på det här sättet!
"Exklusiv omgivnings-analys" är ett alldeles för långt, tråkigt och krångligt namn. Det måste bytas ut. Om ni har sparat bloggadressen i favortier eller nått så rekommenderar jag er att ta bort den länken. Den kommer nämligen inte funka.
Den här gången måste namnet vara riktigt bra! För det är väldigt jobbigt med namnbyten. Alla läsare kommerinte fram på sidan för att de inte har hört om det nya namnet, och jag måste länka om en jävla massa saker! För att rätt namn ska väljas så gör jag en poll där man kan rösta på 5 namn alternativ som jag förser er med. Om inget av alternativen passar, så skriv ett eget förslag i "påpekanden" på det här inlägget! Hoppas att namnbytet inte blir allt för smärtsamt. Röstningen kommer bara pågå i 2 dagar så skynda er med att rösta.

Tack och hej, kramas med mig /Erik

Somthing glowing and shining is comming over the horizon! Is it the new bionicle? No, this is way to shiny! Is it the ultra vacuum-cleaner 3000? No, this is way to glowing! Ah, its just Amanda Johansen on her way to Källtorp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skicka namn-förslag här!

Amanda sa...

du är ju bara för gullig erik :D