9/19/2007

hej alla glada människor :D

Hej alla människor, i motsats till julia så är jag faktist inte ett dugg sur idag :) idag har faktist allt gått bra :)
thihi, förlåt för att jag tog din rubrik julia, och med rubriken är jag faktist inte ironisk,
men jag ville liksom pigga upp alla.
eftersom julia gb:inlägg inte var så upplyftande :D:D
hahah, men det har gått väldigt bra för mig idag,
jag var med på idrotten idag inga problem med det, matematiken gick bra =)
lunchen var också rätt så okej :)
och no:n var sådär =/ men slöjden blev skitbra ! haha jag är nästan klar med en bebis klänning :D det var min dag :D lite senare idag så ska jag till skolan kolla på en film med tjejgruppen, så i stort sett har min dag varit lyckad till jämförelse av julia :D:D
puss puss alla läsare !

2 kommentarer:

Julia sa...

Haha din jävla tönt :D <3

carlaa sa...

nej jag är ingen tönt ! :o