9/19/2007

Emo

Att vara emo.

att vara emo kan ändå inte vara så lätt, tänk igentligen hur många som säger sig hata dom. jag kan hålla med om att dom är äckligt fula uppför sig som idioter som skär sig själv, jag menar hur fan kan man vara så dum att man sitter och skär sig själv ?! vem kan svara på de?
INGEN! jag fattar inte dom kan inte ens ge en vettig förklaring om varför dom gör de, en del säger sig ha onda andra inom sig som "beårdrar" dom att göra de, BULL SHIT!
hur fan kan man isåfall lyssna på någon som vill göra sig illa ? puckon endast!
de ända jag har kvar att till lägga är att säga att ialf JAG tycker att dom är helst störda och misslyckade människor.

Normal makt, emo slakt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta men jag gillar verkligen EMOS, jag tycker inte dom är några misslyckade. Jag är emo och jag skär mig, och alla mina andra kompisar och så STÅ PÅ ER DÄR UTE ALLA EMOS!

Looove sa...

haha cool text david :D

Anonym sa...

Jag har inga fördommar mot emos och så, men nu när du kommer och predikar om att emos ska stå på sig, så känns det lite tokigt eftersom du skriver som anonym. Det får liksom lite motsatt effekt. Typ som att alla emos får säga vad dom tycker, bara ingen får reda på vem det är som tycker till.