9/19/2007

Glaaad igeen

Heeeejjj alla extremt glada människor ! :D
Kan berätta nu att jag inte alls är på dåligt humör längre :) Utan nu är jag väl uppe i 20 poäng igen, som vanligt.
Daniel förklarade för mig att enda anledningen till att han snackade med 'min kompis' var att det inte fanns nån annan att snacka med. Och camgrejen var att han trodde det var okej för att det var hon. Lixom, hon är väl ingen att va orolig över, sa han. Sen förklarade han att han älskar mig hur mkt som helst ^^ mohihi. Jag kom på att jag inte skrev att jag älskar honom i det förra inlägget, så därför skriver jag det med stora bokstäver denhär gången, JAG ÄLSKAR DANIEL. så. :D
Sen sa ju min kompis att han hade sagt massa gulliga saker om mig. Men i ilskans hetta så tänkte jag inte på det. Haha :D
Okej Erik, där kom fortsättningen. :D Inte lika lång, och definitivt inte lika arg. Men det får ni nöja er med :)
+ Amanda, jag har inte PMS :D
Pusssshejjjjjj gurkmos !<3

Inga kommentarer: