9/19/2007

HÖSTMYYS

Hallå alla glada människor! =D (bortsett från julia som antagligen har PMS eller något i den stilen)
Tänkte börja med att berätta om hur snäll Erik var som hjälpte mig och lilLerik med våra symaskiner idag!
När jag faktiskt försökte att sy med det där jävla miffot till symaskin började man ju undra hur dålig man egentligen är på det ;p
Hur som helst, så ville Erik& lilLerik tydligen ha en tävling om vem som hinner klart först och jag bangade inte! ( iförsig kanske jag borde ha gjort det) men iallafall, efter ett tag så råkar jag på något sätt sy mig själv i fingret och det var ingen vacker syn! dog nästan av blodförlust!! :O
haha okej, nu ljuger jag :D
jag sydde mig inte själv i fingret men skulle inte bli förvånad om jag nu skulle råka göra det! jag vann ju såklart vår lilla tävling, efter Erik alltså! :p
Måste dessutom påpeka att jag tror att jag är döv :O hör verkligen sjukt dåligt! ikväll ska jag se touristas ellerhur den nu stavas med nathalie!
det ska bli myysigT :D fast vore ännu mysigare om 2 till personer kunde kollat med oss! ;) (a)
haha men nu ska jag inte tråka ut er allt för mycket!
Tack och hej för mig! puss påEr <33

Inga kommentarer: