9/24/2007

Bara oavgjort

Det blev bara 1-1 mellan AIK och Djurgården tråkit tycker jag för att nu fycker inget lag i toppan av allsvenskan men som tur e leder Djurgården fortfarande :) och har 2 "lätta" lag kvar av 3 matcher vilket gör att dom fortfarande har en god chans att vinna allt men det blir inte lätt erter som att det är sex lav inom tre poäng!!! Det är otroligt jämnt och det blir inte lätt för djurgården att vinna men det gör dom endå för att dom är Best!!

Det är dåligt att inte vanliga kanaler som 3, 4, 5 m.f. sänder allsvenska matcher, nu sänder Canal+ Spotr 1 dom och hur många har dom kanalerna. det tycker jag är mycket dåligt för är t.ex. Victoria Backhams liv i USA (som sändes på 4 idag kl 8) mer intreesant en ett Stockholmsderby som kan avgöra hela Alsvenskan?

Heja Djurgården!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

ja, djurgården är verkligen bÄst!

Zacharias sa...

Verkligen.

Julia sa...

Sport är tråkigt, men Djurgården är bäst. Borde VERKLIGEN inte visas på normala kanaler. ettan isf :)

Looove sa...

Hora jag var dära feet röj synd att det blev 1-1

simon sa...

tråkit med 1-1, men jag har kul, min pappa sitter o garvar för han sitter o klipper tånaglarna som flyger som pilar när han klipper av dem. mycket roligt, XD

Markus sa...

Är det inte roligare än "Victoria Backhams liv i USA", Julia?

Zacharias sa...

Simon vet hur man underhåller sig iaf D:

Julia sa...

Verkligen inte roligare. Såg inte det men allt slår sport fan.