9/24/2007

Dagens Komst.

Hejsan alla glada och icke glada främlingar...

jag skulle vilja berätta en kort historia om hur min dag har varit, jag tycker den varit allt för spännande för att ens skriva ner det, men avslöjar ändå för att visa min snälla sida "haha".


Jo... Det börjar ju då som vanligt med att man vaknar upp pågrund av att alarmet slår på, nej du. Så var det inte denna gången, nu var det något helt annat. Väckar klockan hade jag inte ställt och morsan ringde 07:40 på morgonen och sa att jag skulle kliva upp (jag brukar gå upp halv sju och ta bussen som går 07:14.)

Jag var helt slut och la inte ens märke till att klockan var så mycket. Så istället så tänkte jag på att jag skulle ringa Julia på morgonen när jag vakna för att väcka henne. Så gjorde jag det och så frågade hon varför jag inte stuckit till skolan, så kom jag på då att klockan var så mycket haha, lite klantig får man väl vara.

Så jag fortsatte med att sova efter vårat lilla samtal och vaknade ca: 14:00. blablabla, tog bussen till Julia 14:29 och kom fram 15:00 så väntade jag tills Julia kom hem som var ca: 15:15.......

visst är det roligt när jag berättar i detalj hur min dag varit?


Så har vi varigt hela dagen sen åkte jag hem.. Fifan vad roligt historia HAHAHA asgarv föfan!
Nerå, nog med dagen.. man har väl alltid andra saker att berätta?



ni kan ju passa på att ladda ner mina 2 nya låtar, gjorde två covers på låtarna "Jeff Buckley - Halleluljah" & "Ronan Keating - Say Nothing At All"

Här är länkarna:
Halleluljah - http://www.speedyshare.com/730519537.html
Say Nothing At All - http://www.speedyshare.com/456176585.html


Hoppas ni diggar :)


Det har inte hänt mycket så jag orkar inte skriva något..
Checka gärna in min sida som inte är färdig än: www.dany.se.nu

ÄLSKAR JULIA! <33>

2 kommentarer:

Julia sa...

ÄLSKLING :D <3
Haha, nu ser ni allihopa, Jag och Daniel är fett lika sörru ;) skriver sånahära meningslösa inlägg :D
Men jag tkr såna är kul så mu på er <3
ÄLSKAR DANIEL <3

simon sa...

-_- jawn! XD